قوانین و مقررات مددجویان


نرم افزار آد (آسان درمان) که توسط شرکت تعاونی خدمات بهداشتی،درمانی هستی بخش تدبیر به شماره ثبت  519563 و شناسه ملی  14007249769 (شرکت) برای تسهیل ارائه خدمات درمانی غیر اورژانس در منزل طراحی گردیده است ،تحت شرایط زیر خدمات مربوطه را ارائه می‌‌نماید؛ لذا این شرایط به‌عنوان یک قرارداد الزام‌آور بر روابط بین کاربر (مشتری) و شرکت حاکم خواهد بود. بر این اساس، ضروری است پیش از استفاده از خدمات آسان درمان، این شروط را به‌دقت مطالعه فرمایید. استفاده از آد به‌ منزله‌ی قبول تمامی شرایط ذیل است و هرگونه ادعا یا اعتراض آتی در این خصوص را بلااعتبار می‌‌نماید. شرکت ممکن است شرایط استفاده از خدمات نرم‌افزار آد را در طول زمان تغییر دهد. این تغییرات از طریق نرم‌افزار آد یا در قالب پیامک و یا ایمیل به تمامی کاربران اطلاع داده خواهد شد؛ صرف ادامه‌ی استفاده‌ی کاربر از خدمات آد، اعلام رضایت نسبت به شرایط جدید و قبول آن تلقی می‌‌گردد.
توجه: هرگونه علامت، عدد، کلمه، تصویر یا نشان الکترونیک که مثبِت هویت امضاکننده باشد و به این سند یا سایر اسناد صادره در این زمینه ملحق شود به‌منزله امضای الکترونیک و همانند امضای دست‌نویس واجد اعتبار خواهد بود و امضاکننده را به مفاد سند ملتزم می‌‌نماید.

نکته مهم : شرکت فقط در قبال خدماتی دارای مسئولیت (اعم از فنی ، اخلاقی ، مالی و شرعی ) است که از طریق سامانه آسان درمان درخواست گردیده  و نسبت به درخواست های شخصی میان در مانگر و مددجو هیچ مسئولیتی نداشته و از ارائه رسید در جهت ارائه این خدمات معذور است .
الف) خدمات
آد خدمات بهداشتی و درمانی در منزل در شرایط غیر اورژانس ارائه مینماید و  با ایجاد یک پل ارتباطی بین مشتری (افرادی که متقاضی استفاده از خدمات درمانی در منزل هستند و با ثبت‌نام در آد درخواست خدمت را ارسال می‌‌کنند) و درمانگران (افرادی که مایل به ارائه‌ی خدمات بهداشتی -درمانی هستند و با ثبت‌نام در آد درخواست ارائه خدمت را دریافت می‌‌کنند) ارائه خدمات بهداشتی درمانی در منزل را تسهیل می‌‌نماید. بدین‌‌توضیح که در آد،درمانگرمیان پذیرش درخواست ارائه خدمت یا رد آن مخیر است ومشتری نیز پس از ارسال درخواست ارائه خدمات بالینی و مشخص شدن درمانگر می‌‌تواند از درخواست خود انصراف دهد. بدین‌وصف، هر خدمتی که در قالب این برنامه‌ی نرم‌افزاری صورت می‌‌گیرد یک قرارداد مستقل فی‌مابین درمانگر و مشتری است و آد تنها زمینه‌ی انعقاد این قرارداد را میان مشتریان و درمانگران در هر خدمت بالینی مهیا می‌‌کند.
ب) استفاده از خدمات
۱- حساب کاربری
۱-۱- برای عضویت در آد و استفاده از تمامی خدمات آن، لازم است هر کاربر اقدام به ایجاد یک حساب کاربری در آد نماید. برای ایجاد حساب کاربری شرایط زیر الزامی است:
o    داشتن ۱۸ سال تمام شمسی
o    تکمیل فرم مشخصات از قبیل نام، نام خانوادگی و شماره ی همراه
o    در خصوص اشخاص حقوقی، نماینده‌ی شرکت اقدام به ایجاد یک حساب کاربری به نام شرکت می‌‌نماید و در این صورت، اطلاعات ثبتی شرکت از قبیل نام کامل شرکت، شماره‌ی ثبت و شناسه‌ی ملی شرکت در اداره‌ی ثبت شرکت‌‌ها می‌‌بایست در کنار مشخصات نماینده‌ی شرکت در فرم مشخصات تکمیل گردد.
۱-۲- هر شخص (اعم از حقیقی و حقوقی) تنها مجاز به افتتاح  یک حساب کاربری در آد است.
۱-۳- هر کاربر مسئولیت صحت اطلاعات مندرج در حساب کاربری را می‌‌پذیرد و متعهد می‌‌شود که در صورت تغییر در هر بخش از این اطلاعات، حساب کاربری خود را در آد به‌روز نماید. وارد کردن اطلاعات نادرست و غیردقیق ممکن است منجر به محرومیت کاربر از خدمات آد شود و کاربر نمی‌‌تواند به این موضوع معترض گردد.
۱-۴- هر کاربر با ثبت‌نام در آد و ایجاد حساب کاربری به نام خود صحت انتساب تمام پیام‌‌های صادره ازحساب کاربری خویش را پذیرفته و در نتیجه حق هرگونه اعتراض یا ادعای آتی (مبنی بر انکار، تردید یا جعل داده‌ی پیام‌های ارسالی) را از خویش سلب و اسقاط می‌‌نماید.
۱-۵- در صورت عدم همکاری کاربر و ارائه نکردن اطلاعات مربوط - در شرایط خاص که ممکن است احراز هویت کاربر از جانب شرکت ضروری تشخیص داده شود - شرکت حق انسداد حساب کاربر را خواهد داشت.
۲- هزینه‌‌های استفاده از خدمات و سایر هزینه‌‌های مرتبط و نحوه‌ی پرداخت آن
۲-۱- با توجه به این‌که اتصال به اینترنت برای استفاده از نرم‌افزار آد ضروری است، کاربر می‌‌بایست اینترنت مورد نیاز را به‌انضمام سایر لوازم استفاده از نرم‌افزار آد تدارک ببیند و مخارج آن‌‌ها را شخصاً تأمین نماید. بدین‌‌وصف، هزینه‌ای که به‌عنوان هزینه‌ی ارائه خدمات بالینی محاسبه و از مشتری دریافت می‌‌شود مشتمل بر مخارج اینترنت مصرفی و موارد مشابه نبوده و تنها بهای خدمات ارائه‌شده از سوی نرم‌افزار آد  و درمانگران است.
۲-۲- هزینه‌ی ارائه خدمات بالینی از طریق نرم‌افزار آد  محاسبه و به مشتری اعلام می‌‌گردد. هزینه‌ی خدمات ارائه‌شده با توجه به محل ارائه خدمت  متغیر خواهد بود و مشتری پس از مشاهده‌ی قیمت و ارسال درخواست ارائه خدمات بالینی (در خصوص مشتری) یا پذیرش درخواست ارائه خدمت (در خصوص درمانگر) حق هرگونه اعتراض در این خصوص را از خود سلب و اسقاط می‌‌نماید.
۲-۳- هزینه‌ی ارائه خدمات بالینی که در هنگام درخواست برای مشتری نمایش داده می‌‌شود برای یک نفر و بدون هزینه لوازم و تجهیزات مصرفی تعیین و محاسبه شده است و در صورتی که تعداد مشتریان از این تعداد تجاوز کند یا مشتری دارای خدمات اضافی باشد، آد مجاز خواهد بود قیمت تعیین‌شده را تغییر دهد و به‌تناسب تعداد مشتری یا میزان خدمات بر این مبلغ بیفزاید. ایجاد هر تغییری در شرایط ارائه خدمات بالینی از سوی مشتری، از قبیل درخواست تغییر  خدمت ، مشمول حکم اخیر خواهد بود و آد را مجاز خواهد کرد که بر طبق موازین قیمت‌گذاری خود قیمت تعیین‌شده را تغییر دهد. در سایر موارد قیمت تعیین‌شده غیرقابل‌تغییر خواهد بود.
۲-۴- مشتری، هزینه ارائه خدمات بالینی را به یکی از چهار روش زیر پرداخت می‌نماید:
 (۱) پرداخت اینترنتی از طریق نرم‌افزار آد
(۲) پرداخت نقدی به درمانگر
(3) پرداخت از طریق دستگاه کارتخوان بانکی
(4) پرداخت از طریق کیف پول اعتباری
در صورتی که مشتری، مایل به پرداخت اینترنتی هزینه ارائه خدمات بالینی باشد، می‌بایست با پرداخت وجه مورد نظر خود از طریق درگاه‌های بانکی پرداخت اینترنتی، اعتبار حساب کاربری خود را شارژ نماید. برای سهولت در استفاده‌های بعدی، درگاه پرداخت به درخواست آد، تمامی اطلاعات حساب بانکی مشتری به جز رمز دوم کارت را ذخیره می‌نماید تا در نوبت بعدی استفاده، مشتری برای شارژ اعتبار حساب کاربری خود، تنها نیازمند ورود رمز دوم (رمز اینترنتی) باشد. بدیهی است این اطلاعات به هیچ عنوان قابل استفاده از سوی آد  نبوده و آد هیچ گونه دسترسی به این اطلاعات نخواهد داشت.
۲-۵- در مواردی به تشخیص و صلاحدید شرکت، بسته‌‌های تشویقی (به‌صورت عمومی و برای همه‌ی کاربران یا به‌صورت اختصاصی و برای کاربران خاص)، به‌عنوان هدیه و بدون دریافت هزینه، برای کاربران مشتری در نظر گرفته می‌‌شود که در قالب آن یا مبلغ مشخصی به‌عنوان هدیه به اعتبار مشتری افزوده می‌‌شود یا تخفیف مشخصی به مشتری اختصاص می‌یابد. در صورتی که بسته‌‌ها دارای تاریخ اعتبار مشخصی باشند، پس از آن تاریخ بلااعتبار خواهند بود. مضاف بر آن و با توجه به ماهیت هدیه‌ایِ بسته‌‌های مذکور، به تشخیص شرکت این بسته‌ها در هر زمانی قابل تغییر، تعلیق یا ابطال خواهند بود و شرکت این حق را برای خود محفوظ می‌‌دارد که بدون تدارک هیچ دلیلی هر یک از این بسته‌ها را غیرفعال نماید.

کیف پول موبایلی همان کیف پول دیجیتال و یا الکترونیک است که از طریق موبایل قابل‌استفاده است؛ کیف پول موبایلی یک حساب مجازی است که توسط حساب بانکی و سیستم بانکی، توسط مشتری شارژ شده و می‌تواند در تراکنش‌های  خرید از آد استفاده شود

مشتری امکان دریافت وجه نقد از این طریق را نداشته و در صورت شارژ کیف اعتباری،کلیه هزینه های دریافت خدمات از شرکت از طریق کیف اعتباری برداشت میگردد و در صورت عدم وجود اعتبار به سایر طرق جهت خرید خدمات اقدام خواهد نمود.
۳- مالکیت حقوق معنوی نرم‌افزار آد
مالکیت معنوی نرم‌افزار آد  و تمام ملحقات آن (از جمله نام، علامت تجاری و خدمات ارائه‌شده تحت این نام و ...) متعلق به شرکت  تعاونی هستی بخش تدبیر است و در نتیجه:
۳-۱- مشتریان تنها اجازه‌ی استفاده‌ی محدود و غیرانحصاری از خدمات آن را تحت شرایط قرارداد حاضر دارند، بدون آن که این استفاده حقی برای آن‌ها نسبت به مالکیت نرم‌افزار آد  یا سایر حقوق معنوی مربوطه ایجاد نماید یا اجازه‌ی استفاده از نام، علامت تجاری، لوگو و ... را به آن‌ها اعطا نماید.
۳-۲-  مشتریان نمی‌‌توانند نرم‌افزار آد را تغییر دهند، بازتولید یا بازنویسی کنند یا از آن برای تولید یک برنامه‌ی مشابه استفاده نمایند.
۳-۳- مشتریان مجاز به استفاده از خدمات نرم‌افزار آد جز در شرایط مقرر در این قرارداد نیستند و حق اجاره، فروش و به‌طور کلی انتقال نرم‌افزار آد و حقوق ناشی از آن یا نمایش عمومی آن را نخواهند داشت.
۳-۴- مشتریان نمی‌‌توانند به هیچ‌یک از سرویس‌‌ها و برنامه‌ها و شبکه‌ی مرتبط با سرورها به‌صورت غیرمجاز دسترسی پیدا کنند یا در این راستا تلاشی انجام دهند و نیز نمی‌‌توانند با استفاده از مهندسی معکوس یا مترجم وارون به کد سطح بالا یا زبان ماشین دست پیدا کنند.
۳-۵- مشتریان نمی‌‌توانند برنامه را مشابه‌سازی کنند یا بخشی از برنامه را درون برنامه‌ی دیگری استفاده نمایند.
۴- تعهدات عمومی مشتری
۴-۱-  مشتری مجاز نیست حساب کاربری خود را برای استفاده در اختیار دیگر اشخاص - اعم از حقیقی و حقوقی و به‌ویژه افراد زیر ۱۸ سال - قرار دهد یا آن را به هر نحو به دیگری منتقل نماید. در صورت تخلف، مسئولیت تمام اقدامات انجام شده توسط دیگران به‌عهده‌ی صاحب حساب کاربری خواهد بود.
۴-۲- مسئولیت تمامی فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری انجام می‌‌شود مطلقاً به‌عهده‌ی شخص مشتری است، در نتیجه ضروری است که مشتری در حفظ اطلاعات حساب کاربری خود، از جمله نام کاربری و رمز عبور، حداکثر اقدامات لازم را مبذول دارد و از این طریق مانع استفاده‌ی دیگران از آن گردد. همچنین ضروری است که مشتری در صورت ظن به دسترسی ثالث به حساب کاربری خود  در اسرع وقت نسبت به تغییر رمز عبور خود اقدام نماید و در صورت لزوم شرکت را مطلع کند تا حساب کاربری مذکور را مسدود نماید.
۴-۳- کاربر متعهد است که در استفاده از خدمات آد تمامی قوانین جمهوری اسلامی ایران را رعایت کند، نرم‌افزار را برای اهداف قانونی به‌کار گیرد و در همه حال، با در نظر گرفتن حیثیت تجاری نرم‌افزار آد و شرکت، مرتکب رفتاری نشود که اعتبار نرم‌افزار آد را خدشه‌‌دار نماید. مسئولیت هر نوع اقدام مشتری که منجر به بروز آسیب بدنی، جانی یا مالی و یا روحی روانی به درمانگر گردد به‌عهده‌ی مشتری است و شرکت در این خصوص مسئولیتی نخواهد داشت.
۴-۴- مشتری تنها مجاز است از آد برای رفع نیازهای شخصی استفاده کند و باید از استفاده‌ی تجاری از خدمات آن اجتناب نماید. در صورت تخلف، چهار برابر هزینه‌ی خدمات بالینی انجام شده از سوی متخلف به‌عنوان وجه‌التزام تخلف از وی اخذ خواهد شد. وصول این مبلغ نافی حق شرکت برای طرح دعوای جبران خسارت وارده نخواهد بود. بدیهی است این حکم شامل اشخاص حقوقی که وفق مفاد بند ۱-۱ این قرارداد در نرم‌افزار آد به‌عنوان مشتری اقدام به ایجاد حساب کاربری نموده‌اند تا ارائه خدمات بالینی اشخاص مرتبط با شرکت را از این طریق به انجام رسانند نمی‌گردد.
۴-۵- مشتری اقرار می‌‌نماید که با افتتاح حساب کاربری در آد تنها مجوز استفاده‌ی غیرانحصاری، غیرقابل‌انتقال و محدود از خدمات آن را دریافت می‌‌کند و به این ترتیب مدعی مالکیت یا حقی نسبت به آد (اعم از کپی‌رایت، علامت تجاری و سایر حقوق معنوی آن) نیست، در غیر موارد مصرح در این قرارداد اجازه‌ی استفاده از نام و علامت تجاری و خدمات نرم‌افزار آد را ندارد و در همه حال متعهد به رعایت حقوق معنوی شرکت نسبت به نرم‌افزار و ملحقات آن خواهد بود.
۴-۶- کاربر می‌‌پذیرد که قرارداد حاضر یک قرارداد قابل رجوع و جایز از سوی شرکت است و شرکت می‌‌تواند هر زمان تنها به صلاحدید خود و بدون نیاز به تدارک هیچ‌گونه دلیلی، یک حساب کاربری را مسدود کند و مانع استفاده‌ی کاربر از خدمات آد گردد.
۴-۷- مشتری متعهد است که پس از اتمام ارائه خدمات بالینی از اطلاعاتی که در نتیجه‌ی استفاده از خدمات آد کسب نموده است استفاده نکند و از ذخیره‌ی این اطلاعات به هر شکل - اعم از ذخیره‌ی اطلاعات در دستگاه تلفن همراه یا سایر موارد - اجتناب نماید.
۴-۸- مشتری متعهد است تمامی تغییرات، الحاقات و اصلاحاتی را که توسط شرکت از طریق پیامک، ایمیل یا نرم‌افزار آد در خصوص استفاده از خدمات آد و شرایط آن برای کاربر ارسال می‌‌گردد مطالعه نماید و در صورت موافقت آن را تأیید نماید. تأیید مزبور ممکن است در قالب یک علامت،کلمه، عدد، عبارت، نام تایپ‌شده و امثال آن به‌عمل آید که به سند ارسالی الحاق می‌‌شود و همانند امضای دست‌نویس دارای آثار حقوقی است و امضاکننده را به مفاد سندی که به‌طریق مزبور امضا نموده است متعهد و ملتزم می‌‌نماید.
۴-۹- مشتری می‌‌پذیرد که بسته‌های تشویقی اختصاصی (و نه بسته‌های تشویقی عمومی)، که در بند ۲-۵ قرارداد پیش‌بینی شده است، برای استفاده‌ی شخصی وی در نظر گرفته شده و به همین دلیل می‌‌بایست از انتقال و فروش آن‌ها اجتناب نماید.
۴-۱۰- مشتری می‌‌پذیرد که اعتبار ناشی از بسته‌های تشویقی - پیش‌بینی‌شده در بند ۲-۵ قرارداد - غیرقابل‌تبدیل به وجه نقد است و از این رو کاربر نمی‌‌تواند وجه معادل بسته‌های تشویقی را از شرکت مطالبه نماید.
۴-۱۱- در صورتی که یک فرد با مشخصات هویتی معین هم‌زمان به‌عنوان «مشتری» برای یک خدمت درخواست ارسال و همان فرد این درخواست را به‌عنوان«درمانگر» قبول کند، عمل مزبور تقلب قلمداد می‌‌شود و شرکت را مجاز خواهد نمود که چهار برابر هزینه‌ی ارائه خدمات بالینی انجام‌شده به‌طریق فوق را از متقلب وصول نماید. در شرایطی که این مبلغ تکافوی جبران خسارت وارده را نکند، شرکت مجاز خواهد بود بنا به تشخیص خود خسارت وارده را از متقلب مطالبه نماید. وصول این مبالغ نافی حق شرکت برای انسداد حساب کاربری مذکور نخواهد بود. در صورتی که که وابستگان یک فرد با همکاری وی اقدام به اعمال مشابه کنند یا کاربران به هر شکل نسبت به شرکت اِعمال حیله و تقلب نمایند و بدین‌وسیله موجبات ضرر شرکت را فراهم آورند، مشمول حکم اخیر خواهند بود.
4-12- در صورتیکه ارائه خدمت منوط به ارسال تصویر نسخ پزشکی مشتری بصورت عکس باشد،کاربر اجازه دسترسی به فایل های تصویری ذخیره شده در تلفن همراه خود را به شرکت می دهد و این به منزله دسترسی غیر قانونی نبوده و شرکت صرفا" همان تصویر را در اختیار خواهد داشت.
۵- تعهدات اختصاصی مشتری
۵-۱- مشتری تعهد می‌‌نماید از درخواست ارائه خدمات بالینی  ممنوعه نظیر  سقط جنین جنایی،  تهیه و تزریق مواد مخدر،ایراد جرح عمدی، اوتانازی و ... در طول ارائه خدمات بالینی اجتناب نماید. درخواست ارائه هر یک از این خدمات به‌تنهایی و بدون همراهی مشتری مشمول حکم این ماده خواهد بود.
۵-۲-  مشتری در طول ارائه خدمات بالینی ملزم به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران از هر نظر است و در نتیجه رعایت مقررات مربوط به حجاب برای بانوان یا ممنوعیت نگهداری برخی حیوانات خانگی در محل ارائه خدمت برای مشتری الزامی است.
۵-۳- حداکثر تعداد مجاز مشتری در هر خدمت یک نفر است. ‌
۵-۴- مشتری موظف است در زمان مقرر در (نشانی‌ای که در درخواست خود ثبت شده ‌است) حضور یابد، در غیر این صورت شرکت مجاز خواهد بود معادل هزینه‌ی خدمت را از اعتبار او کسر یا از نام‌برده وصول نماید. وصول این مبلغ، نافی اختیار شرکت برای انسداد حساب کاربری مشتری موصوف نخواهد بود.
۵-۵- مشتری موظف است هزینه‌ی خدمات را که وفق مفاد ماده‌ی ۲ این قرارداد توسط نرم‌افزار آد تعیین می‌‌گردد، به یکی از طرق پیش‌بینی‌شده در آن ماده پرداخت نماید. پس از ارسال درخواست ارائه خدمات بالینی (در شرایطی که خدمت وفق درخواست اولیه انجام پذیرد و در شرایط آن تغییری داده نشود) یا پس از پایان خدمت (در فرضی که شرایط خدمت وفق مفاد بند ۲-۳ تغییر یابد) مشتری نمی‌‌تواند به میزان هزینه‌ی خدمت اعتراض کند یا پس از پرداختْ تقاضای استرداد مبلغ پرداختی را بنماید. در صورتی که مشتری به هر علت - از جمله به‌خاطر اشکالات فنی، ارتباطی، قطع شبکه‌ی تلفن همراه، بروز نقص در نرم‌افزار و ... - نتواند هزینه‌ی سفر را پرداخت کند، شرکت مجاز خواهد بود که این هزینه‌ را از اعتبار کاربر در آد کسر کند یا مبلغ آن را از نام‌برده وصول نماید و مشتری نمی‌‌تواند نسبت به این اقدام اعتراضی داشته باشد.
۵-۶- مشتری می‌‌پذیرد که اعتبار موجود در حساب کاربری متعلقه منحصراً جهت بهره‌گیری از خدمات آد قابل استفاده است و حق مطالبه‌ی دریافت نقدی این وجوه را نخواهد داشت.
۶- تعهدات شرکت
۶-۱- شرکت متعهد به تلاش برای ارائه‌ی خدمات باکیفیت است و در این راه تلاش می‌‌کند و با به‌روزرسانی نرم‌افزار متناسب با نیاز کاربران سطح خدمات ارائه‌شده را ارتقا بخشد.
۶-۲- شرکت متعهد به حفظ و حراست از اطلاعاتی است که در نتیجه‌ی استفاده‌ي کاربران از خدمات آد در نرم‌افزار ثبت و ذخیره می‌‌شود. این اطلاعات به‌شرح زیر است:
o    اطلاعاتی که مشتری به‌صورت مستقیم در فرم مشخصات ثبت‌نام (نام، نام خانوادگی، شماره‌ی ملی، آدرس و شماره‌ی تلفن همراه)، درخواست ارائه خدمات بالینی و ... در اختیار شرکت قرار می‌‌دهد.
o    اطلاعاتی که به‌طور غیرمستقیم و در نتیجه‌ی استفاده‌ی مشتری از خدمات آد در این برنامه ذخیره می‌‌شود؛ از جمله موقعیت مکانی مبدأ درخواست مشتری، نشانی مقصد، هزینه‌ی خدمت، تراکنش‌های مالی صورت‌گرفته در حساب کاربری جهت استفاده از خدمات آد و اطلاعات مربوط به سخت‌افزاری که کاربر با استفاده از آن از خدمات آد استفاده می‌‌کند (نظیر سیستم‌عامل آن) و نهایتاً شیوه‌ی اتصال کاربر به اینترنت و ...
تبصره: در مواردی شرکت به مشتریان اجازه می‌‌دهد عکس، فایل صوتی یا تصویری، اطلاعات، دست‌نوشته یا نظرات خود را در نرم‌افزا آد منتشر کنند. محتوای تولیدشده - و نه کپی‌شده - توسط مشتریان به‌شیوه‌ی مذکور در مالکیت کاربران قرار دارد، اما مشتریان با بارگذاری این موارد روی نرم‌افزار آد اجازه‌ی استفاده، تغییر و انتشار آن را به هر نحو و در هر زمان به‌صورت رایگان، غیرقابل‌رجوع و قابل انتقال به شرکت واگذار می‌‌کند.
۶-۳- شرکت متعهد می‌‌شود که اطلاعات ذخیره‌شده در برنامه‌ی آد - یعنی موارد فوق الذکر - را تنها در جهت بهبود کیفیت خدمات استفاده نماید، در نتیجه ارائه‌ی شماره‌ی همراه مشتری به درمانگر برای پیدا کردن محل دقیق مشتری هنگام ارائه خدمت  و یا اخذ شرح حال مختصر از وضعیت درمانی مشتری بلااشکال است.
۶-۴- شرکت متعهد است کلیه تغییرات، اصلاحات و الحاقات قرارداد حاضر را از طریق نرم‌افزار آد، ای‌میل یا پیامک به کاربران اطلاع دهد. هر مشتری می‌‌تواند عدم تمایل خویش را نسبت به استفاده از خدمات پیامکی نرم‌افزار اعلام کند و تقاضای قطع این خدمات را داشته باشد. در صورت طرح چنین تقاضایی، نظر به امکان ایجاد اختلال در روند خدمت‌رسانی، مسئولیتی متوجه شرکت نیست و کاربر حق اعتراض نخواهد داشت.

۷- محدوده‌ی مسئولیت شرکت
۷-۱- نظر به این‌که آد تنها خدمات بالینی در منزل ارائه می‌‌دهد شرکت  تخصص، زمان و کیفیت ارائه خدمات را بر عهده دارد.
۷-۲- شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص عملکرد اشخاص ثالث - که ممکن است موجب حدوث نقص یا اشکال و ایرادی در حساب کاربری کاربر گردد - نخواهد داشت.
۷-۳- شرکت نمی‌‌تواند اجرا شدن برنامه‌ی آد را در تمامی سخت‌افزارها، دستگاه‌های تلفن همراه یا شبکه‌های ارتباطی تضمین نماید.

8- مدت ذخیره سازی اطلاعات

اطلاعات کاربران در سامانه آد به مدت یکسال فعال و سپس به مدت 10 سال آرشیو میگردد.

9- پشتیبانی

پشتیبانی از نرم افزار آد بصورت شبانه روزی و از طریق تلفن و تیکت میباشد.

10- روش حذف نرم افزار و اطلاعات کاربران در سرور های شرکت

مشتری با غیر فعال کردن نصب نرم افزار، از خدمات شرکت خود را محروم مینماید و برای حذف دایم اطلاعات،نیازمند درخواست از طریق ایمیل میباشد.
11- قانون حاکم و شیوه‌ی حل اختلاف
قرارداد حاضر از هر نظر تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و در صورت بروز اختلاف طرفین تلاش خواهند کرد تا اختلاف خود را به‌صورت مسالمت‌آمیز و از راه گفت‌وگو حل‌وفصل نمایند. در صورت عدم موفقیت، اختلاف از طریق مراجعه به مراجع قضایی تهران حل‌وفصل خواهد شد.

 

_آد حس خوب سلامتی در خانه_

آسان درمان

رسالت آد ارائه خدمات درمانی با کیفیت ، استاندارد و با تعرفه های قانونی توسط کادر مجرب درمانی در منزل میباشد.

_آسان درمان، حس خوب سلامتی در خانه_

اطلاعات تماس

  • دفتر مرکزی: تهران، خیابان پیروزی، تقاطع اتوبان امام علی شمال، جنب داروخانه دکتر ازاده طاعتی، پلاک 727 طبقه چهارم واحد 8
  • شماره تماس: 02133321398
  • شماره فاکس: 02133321853
  • پست الکترونیکی: info@asandarman.ir

شبکه های اجتماعی

logo-samandehi