فیزیوتراپی در منزل

  • صفحه اصلی
  • فیزیوتراپی و حرکات ترمیمی درمانی در منزل

فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی می تواند به بیماران کمک کند تا تحرک فیزیکی خود را بازیابی کنند و قدرت و عملکرد خود را بهبود دهند. متخصصان فیزیوتراپیست درک بهتری از نحوه عملکرد بدن دارند و تمام مهارت های بالینی برای درمان و ارزیابی ناتوانی ها را آموزش دیده اند از همین رو بهتر از افراد خانواده یا پرستاران می توانند به شما در درمان و بهبود کمک کنند.

در صورتی که شما درد خاصی را در زمان انجام برخی حرکات احساس می کنید که در یک دوره زمانی فروکش نمی کند و در انجام فعالیت های روزانه شما اختلال ایجاد می کند توصیه می شود از خدمات فیزیوتراپیست در خانه استفاده کنید.

متخصصان آسان درمان می توانند به شما در بهبود آسیب ها و ناتوانی های ناشی از درد کمر و گردن و زانو کمک کنند و درد و مشکلات مربوط به رباط ها را تسکین دهند. در صورتی که شما یا افراد خانواده از مشکلاتی مانند پارکینسون، سکته مغزی و انواع فلج حرکتی رنج می برید می توانید از این خدمات توانبخشی استفاده کنید.

مزیت اصلی خدمات فیزیوتراپی در خانه این است که می توانید مشکلات مزمن و حاد را در خانه درمان کنید و عوارض را به شدت کاهش دهید. خدمات فیزیوتراپی در طی سال ها اثربخشی خود را در تقویت و بهبود بیماران اثبات کرده است و از همین رو می توانید با اطمینان روند درمان خود را با متخصصان ما دنبال کنید و روند بهبود را تسریع کنید.

شما می توانید در خانه خود به راحتی تمرین ها و مراقبت های درمانی را دریافت کنید و زمان خود را بهتر مدیریت کنید تا به جای صرف وقت و انرژی در مراجعه به کلینیک بتوانید با هزینه ای مقرون به صرفه بهترین روند درمان را طی کنید.

با خدمات فیزیوتراپی در خانه، اعضای خانواده نیز می توانند به شما در رفع مشکلاتی حرکتی کمک کنند و ضمن حمایت شما بر روند درمان نیز نظارت داشته باشند. شما می توانید در طول دوره درمان بهترین مراقبت های شخصی را دریافت کنید زیرا اولویت متخصصان آسان درمان(آد) سلامت و راحتی شما است.

Portfolio
اعزام پرستار در منزل
Portfolio
پزشک در کنار شما
Portfolio
رضایت شما از اعزام نیروی کار درمان
Portfolio
درمانگر در خانه
وبلاگ و مقالات

دانستنی های علمی و پزشکی آسان درمان

درمان در منزل بهمراه پزشک و پرستار در خانه