کار درمانی در منزل

کار درمانی در منزل

در صورتی که شما یا یکی از اعضای خانواده تان آسیب دیده اید یا شرایطی دارید که فعالیت های روزمره را دشوار می کند می توانید از خدمات کاردرمانی در منزل استفاده کنید. کار درمانگران می توانند به شما در یادگیری حرکت و علمکرد کمک کنند و بتوانید بر محدودیت های فیزیکی خود غلبه کنید. با دریافت خدمات کاردرمانی در خانه می توانید خطرات را حذف کرده و ایمنی را بهبود دهید و حتی قدرت عملکرد خود را تقویت کنید.

خدمات کاردرمانی تیم آسان درمان کمک می کنند فعالیت های روزمره مانند راه رفتن و مسواک زدن را به سادگی قبل انجام دهید. از مزایای اصلی این خدمات این است که به دلیل انجام مراقبت ها و درمان ها در منزل امکان همکاری و کمک اعضای خانواده نیز وجود دارد.

انجام خدمات کاردرمانی در منزل می تواند کمک کند تا بیماران در منزل خود و محیطی آشنا بتوانند درمان را دنبال کنند. لازم به ذکر است خدمات کاردرمانی و فیزیوتراپی متفاوت هستند و روش ها و اهداف مختلفی دارند. در کاردرمانی تمرکز اصلی بر روی استراتژی هایی است که بیماران بتوانند فعالیت های روزمره را به صورت ایمن انجام دهند.

زمان ویزیت در منزل شما باید تاریخچه ای از دارو ها و اطلاعات سلامت خود را ارائه دهید تا با بررسی این موارد بتوانید خدمات بهتری را دریافت کنید. با توجه به شرایط بیماری و آسیب شما، کاردرمانگران می توانند در فاصله های زمانی که لازم باشد به خانه شما مراجعه کنند و روند درمان و بهبود را دنبال کنند.

مزیت اصلی دریافت خدمات کاردرمانی در منزل این است که می توانید توانایی خود برای تکمیل فعالیت های روزانه را بازیابی کنید و کیفیت زندگی خود را به طور موثری بهبود دهید. متخصصین کاردرمانی آسان درمان (آد) می توانند با حفظ احترام و صمیمیت به شما در بهبود وضعیت سلامت کمک کند.

Portfolio
اعزام پرستار در منزل
Portfolio
پزشک در کنار شما
Portfolio
رضایت شما از اعزام نیروی کار درمان
Portfolio
درمانگر در خانه
وبلاگ و مقالات

دانستنی های علمی و پزشکی آسان درمان

درمان در منزل بهمراه پزشک و پرستار در خانه