گفتار درمانی در منزل

گفتار درمانی در منزل

اغلب افرادی که به گفتار درمانی نیاز پیدا می کنند یا کودکانی هستند که نمی توانند به صورت معمولی بلع و تکلم انجام دهند یا بزرگسالانی اند که دچار آسیب هایی مانند سکته مغزی، زوال عقل، سرطان یا آسیب های مغزی شده اند و مشکلات گفتاری پیدا کرده اند.
بزرگسالان معمولا برای ارزیابی و درمان مشکلات بلع، زبان و اختلالات گفتاری، شناخت و درک کلامی به گفتار درمانی نیاز پیدا می کنند. خدمات گفتاردرمانی در منزل به نیاز شما و دستور پزشک بستگی دارد و در مواردی مانند ارزیابی و درمان، برنامه مراقبت برای رسیدگی به مشکلات، آموزش برای بیماران و مراقبان، تمریناتی برای تقویت عضلات گفتار و ارائه راه های جایگزین کاربرد دارد.

اگر شما نیز با هر یک از این مشکلات روبرو شده اید و با مهارت های ضروری بلع و تکلم دست و پنجه نرم می کنید، واجد شرایط دریافت این خدمات گفتار درمانی در منزل هستید و نیازی نیست دیگر این مشکلات را در سکوت تحمل کنید.
گفتار درمانگران آسان درمان می توانند با یک برنامه درمانی متناسب با نیاز های شما کمک کنند تا در امنیت و آسایش خانه خود، شرایط بیماری و مشکلتان را مدیریت کنید. شما می توانید با مجموعه آسان درمان تماس بگیرید یا از طریق اپلیکیشن "آد" ، نزدیکترین گفتاردرمانگر را به خانه خود یا یکی از اعضای خانواده تان بیاورید، تا به شما در بهبود پس از یک حادثه یا آسیب کمک کند و ضمن درمان، نکات و تمرین های مربوط به سبک زندگی سالم و ایمن برای وضعیت شما را آموزش دهد.
در صورتی که هریک از مشکلات گفتاری ذکر شده را دارید به یاد داشته باشید که دریافت خدمات گفتار درمانی "آسان درمان" در سریع ترین زمان ممکن به خصوص پس از تصادف یا سکته مغزی می تواند بهترین نتیجه را به شما بدهد.

Portfolio
اعزام پرستار در منزل
Portfolio
پزشک در کنار شما
Portfolio
رضایت شما از اعزام نیروی کار درمان
Portfolio
درمانگر در خانه
وبلاگ و مقالات

دانستنی های علمی و پزشکی آسان درمان

درمان در منزل بهمراه پزشک و پرستار در خانه